Skulle jag?

Klockan är snart två och det känns som att jag nyss kommit hit, till jobbet asså, så snabbt går tiden! Det är bra! :)

Blev bjuden på lunch av Pappa idag på Albatross golf restaurang! Mycket gott och mycket uppskattat! :)
Har förutom det inte gjort något speciellt förutom att ha blivit medlem på
vetgirig.nu . Tänkte att jag skulle  testa min iq, och det visade sig att den inte är så hög som jag trodde, jag som tänkt mensa nästa! Men får nog öva lite mer innan jag ger mig in på det där!

Har fortfarande beslutsångest inför ikväll. Men först står det shopping på schemat!
Skrev ner på min mobil vad jag ska handla igår. Och det blev:

Löshår
Naglarstärkelse + nagellack
Klänning
Leggings
Tandkräm

Får se sedan vad utav detta jag köpte ev. hittade! Då det alltid är så för mig att när jag är ute efter något speciellt hittar jag absolut INGENTING! (tingaling)

Eh, hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback