Snubblade in på en sida med lite snabba frågor..tidsfördriv

1. vad heter du? Mikaela
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Mikaela
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? om jag blev en kille skulle jag hetat Kristoffer :)
4. vilket stjärntecken är du? Lejon
5. vilken årgång är du? 87:a
6. vart bor du? Hisingen, Götebprg
7. bott utomlands? nej, men skulle kunna tänka mig det för en kort period :)
8. flyttat antal gånger? 8ggr :)
9. vart skulle du vilja bo? Linné :)
10. yrkesval? Ingen aning än, trivs förtillfället med det jag jobber med just nu!
UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.67 cm
2. hur mycket väger du? lagom ;P
3. hårfärg och frisyr? Blont, mellanlångt, ingen speciell frisyr...
4. ögonfärg? Grön-Gråa typ
5. mest nöjd med? Mina ben :)
6. minst nöjd med? vet inte
7. skostorlek? 38
8. glasögon? Nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen, men ska tatuera mig i veckan :P
FAVORITER
1. filmer? Bridget Jones dabok-filmerna, och älskar nästan alla romantiska komedier :)
2. låtar? oj, allt möjligt! Lyssnar på det mesta! :)
3. årstider? Sommaren såklart! ;)
4. mat/dryck? hemmalagat och om jag äter ute blir det oftast kinamat eller sushi :) ( Pizza händer väl det också haha )
5. djur? Saknar mina fiskar.. :(
6. färg? beror helt på period och humör...
7. parfym? Just nu: Amor Amor (nästa jag köper blir naomi campbell)
8. tv-program? Gossip girl, OC, One tree hill.. m.m
9. sysselsättning? Jobbar, umgås med vänner fixar med min nya lägenhet :)
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Min Devine korta vindjacka :)
2. vad använder du just nu för skor? Ett par platta tygskor.. svarta
3. favoritfärg på kläder? svart & rosa :)
4. favoritmaterial på kläder? jeans på byxor och bomull på överdelar. Men oftast är det leggings som gäller
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Fina tunikor... snart kommer löööööön :)
6. favoritaffärer? Gina tricot och Internet :P
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? aldeles för mycket..
8. favoritmärke(n)? Replay är min favorit, men jag bryr mig inte så mycket om att det ska vara märkes...
9. vad har du för byxstorlek? 28 tror jag..
10. vad har du för tröjstorlek? 36
BLANDAT
1. vad heter din morfar? Arne <3
2. var har du i din:
¤ jackficka just nu? En tändare och en 50-öring :P
¤ väska just nu? Mobil, Plånbok, smink, pennor, passerkort, cigg, nycklar, postitlappar med viktiga saker skrivna på :)
3. vad är du beroende av? Lediga dagar!!!! och att spara till långa naglar, kan inte låta bli att titta på dom ifall dom har väcxt något mer dom senaste 5 minutrarna..
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Body Shop´s Lipbutter
6. vad tror du på? kärlek & vänskap
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen (ej troende)
8. vad köpte du senast? Pizza :P

9. har du nåt husdjur? Nej, (förutom min apa som jag har hemma ) :P haha
10. vad bor du i? I en lägenhet
PRYLAR:
plånbok: röd med thailändska elefanter på :)
tandborste: En Rosa såklart
smycken: aldeles för mycket av allt !
solglasögon: faktiskt inga just nu, förutom alla trasiga som ligger hemma och skräpar..
underkläder: har jag ja..
nagellack: brukar bli rosa, men har planer på hallonröda nästa gång jag målar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback