Sry men det går inte..

Jag har ju för en tidsedan sagt att jag ska vara ärlig, och allt folk får ta det lite med en nypa salt om dom känner sig träffade osv. men det går tyvärr inte, anledningen är för att jag kommer nog få ganska mycket skit för det om jag skulle göra det. Och det orkar jag verkligen inte med! har redan så jävla mycket att tänka på och saker som tynger ner mig. och en sak till hade gjort allting värre och att jag skulle börja skrika på fel person, som brukar få skiten när det inte ens har med den personen att göra. det är fel men det är så det brukar bli. Sry för det fresten :P <3

Iaf, tydligen ligger bollen hos mig, och jag vet inte riktigt om jag ska tycka det är rätt eller om jag ska tycka att det är fel :S
men vad jag tycker verkar inte spela särskilt stor roll. Jag vet att det alltid finns 2 sidor av en story och att alla människor ser saker på olika sätt, alltså från olika perspektiv. Lika bra att få ordning på detta nu, så har jag en sak mindre som ligger och skaver i magen och kanske jag då blir lite nöjdare med min tillvaro? Känns ju faktiskt lite tomt helt ärligt.

Men iaf, nu ska jag äta lunch! =) Muy goodie

pusssssssssssssss <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Maria [Bloggdesigner]

Tack så mkt :-) Allt bra med dig idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback