Tisdag

Godmorgon kära vänner!

Måste faktiskt återigen klaga på att jag inte har någon dator hemma, det är sjukt jobbigt, inte bara för bloggen utan även att jag inte kan betala räkningar, kolla på vilken dator jag vill ha, kolla bilder eller ens visa nya bilder för någon som är hemma hos mig...

Har med mig internetdosan idag så att jag kan kolla internetbanken, fasar och drar mig för att kolla, det blir nog inte roligt!

Sjukt trött idag asså!
Johanna hämtade mig imorse 20i8 :) Nice att inte behöve ta bussen, men ändå så trött.
Ikväll blir det läsa min bok, (twilight 2 ) och sedan sova, tidigt........
För Onsdag + Torsdag är det bestämt städning hemma så ska jag ha kalas på Måndag, för då fyller jag år! =D

SKREV ALLA NER DET NU! JAG FYLLER ÅR PÅ MÅNDAG DEN 3:E AUGUSTI

Tjingeliiingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback