Torsdag

Hej mina fina! <3

Trist väder, jag säger aldrig trist, med detta är tamejfan trist!!!
Vill ha sommar och sol så att man kan åka och bada, sola, grilla, dricka kall öl.. ja you name it !
Men nej, sitter här och fryser och kollar ut genom fönster och ser bara grått ocg regn. därmed är det trist.

Har inga kratfer, är trött och orkar knappt resa på mig för att gå på toaletten haha!
Men imorgon är det Fredag och då smäller det... inte alls. Ska ta det lugnt denna helgen. Annars går helgerna way to fast. och det gillar jag inte när man sitter där en söndag kväll och vet att man ska upp tidigt och jobba dagen efter.

Nej denna helgen blir det vaken 24/7 för att ta vara på varenda minut som går. ( fast nej. inte igen. jag ska sova sova sova sova sova så mycket jag hinner mellan varven)

*slänger lite sol på DIG*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nähää du inga tråkfasoner i helgen...det är ju det ända roliga som händer på hela veckan ditt dumhuvud

2009-07-30 @ 14:19:02
Postat av: Mickan

hahahhahahah !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback