Detta fält måste fyllas i

Godmorgon mina solstrålar! :)
Härlig dag att vakna upp på va ? ;)

Nej, jag sov som en stock hela natten och Johanna hade försovit sig så jag fick så och kedjeröka tills hon kom och hämtade upp mig! Blev lite sen till jobbet, igen!! Men denna gången var det inte mitt egna fel faktiskt... haha Älskar att skylla ifrån mig. men det är sant.

Efter jobbet igår gick jag, Mehdi & Carro till backaplan, var inne i massa meningslösa affärer och sedan HM :) Köpte nagelförstärkelse och hårfärg. Sedan gick vi och åt på Paprika. pastasallad med kyckling, fetaost och currydressing. Var jättegott och vi blev supermätta! Så det blev vagnen hem.

Efter ett tag kom Becka och vi satt och rökte och snacka skit. Kollade på beccas confessions och det var sjukt kul haha
Carro & Becka skulle gå ut, så dom satt och drack öl medans jag & mehdi satt och spelade guitarhero, på ELIT NIVÅ!

Ne, men den var trevligt igår iaf :) Fick många härliga skratt och det är något som förgyller ens dagar! :)

Live Love Laugh ..
har btw funderat på att tatuera in det där på handleden, men vet inte hur det skulle se ut...

Ska bjuda er på lite skratt nu:

 hahahahahhahahahah

Tagen från
argalappen.se

jag är på jobbet för övrigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback