vaaaaarmt

Vaknade för en stund sen och det är verkligen bastu. jag går ut och in från balkongen hela tiden för att svalka mig!!

Igår jobbade jag från 7.00 till 16.30 och var verkligen helt dööd, men ändå skulle jag på alkoholen och dra ut. Det var faktikt värt det för det var skit skoj. satta hemma hos Elin i Olskroken med Elin, Elina, Lovisa & Andreas och förfesteade lite, men eftersom att jag var typ 3 timmar sen så fick jag stress dricka och det är ju aldrig bra! ;P

Sedan kom vi in till stan och bestämde oss för Excet! Vi letade och letad från början till slut efter den där takterassen. Men sedan när vi var på balkongen så hittade vi en guide som guidade oss genom laboriten och VIPS så var vi på takterassen. Det var fuuuullsmockat med folk men vi hittade sitt platsen nästan med en gång! så det var nice...

Men efter att pengarna tog slut och tröttheten tog över humöret bestämde vi oss för att åka hem! Blev en kort men rolig kväll! Man säger ju att man ska åka hem när man har som roligast (?)

Jag vill åka och bada men jag pallar inte att ta mig ut, det är för varmt! Ska fan inte klaga, men man får faktiskt påpeka att det är varmt ute! :P

Kanske ska tappa upp badkaret med iskallt vatten och doppa  mig där varje gång jag blir för varm på balkongen?! haha kanske inte ändå....

see yaaaaaa ska ut o svettas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback