Varför låta det gå så långt??

Varenda eviga gång låter det gå så lång tid emellan jag fixar håret så att det blir ett helvete att fixa till det!! Nu sitter jag iaf här, med carros dator btw ;P med hårfärg kletat överallt och det sticks som fan :(

Kom hem för en liten stund sen, har varit i Skövde med Mehdi och hans bror, för mehdi skulle köpa en bil!
Jätte fin och han har hel-nöjd!
Ska bli kul att se hur lång tid det tar innan han säljer denna då !? =D mohaha
lång tid hoppas jag.. inte för att verka sån, men det är riktigt jobbigt när han inte har bil. Han bara sover och gör inget annat. han får bara myror i brallan och vill gå till mcdonalds mitt i natten tillexempel haha

tjing tjoooong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback