090613

Hade absolut inget att göra igår, eller jo det hade jag, städa osv, men orkade inte haha Så mehdi kom och hämtade mig så satt vi hemma hos johan... Jag skulle egentligen dricka, men efter en halv grogg gav jag upp och ångrade mig haha, pallade inte! =)

Jag & mehdi gick o la oss vid 6 imorse haha, fattar inte hur jag kunde vara vaken så lähe mär jag var så trött egentligen haha... hade satt klockan imorse och vaknade men gick fan inte upp :( så jag somnade om och vaknade vid halv4!! i panik och väckte mehdi på studs och fick sjuts hem =) haha

Hade en riktig rolig och trevlig kväll/natt iaf =)

Nu har jag precis ätit pizza och kollar på the city! :D Ska dusha o så om en stund, gör mig ordning för att träffa Linda & Erika. Vi ska väl nog bara ta de lugnt med lite vin....................... brukar låta så :P hahah


ciaooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback