090618

Tjeeeenamors =)

Har ny telefon nu med tilfälligt nr, väntar på mitt simkort ska komma, men det tar ju sån tid.. Fick pengar av min snälla pappa att köpa en telefon med :) den e jätte fin. inte lika fin som min förra, men den duger och jag är riktigt glad över den nu när jag  har vant mig.. så det blir kanon.

Sista jobbdagen denna veckan och det känns såååå nice =) vet iaf nu attt ja kommer få jobba på denna avdelningen fram till och med vecka 28 och sen vecka 29 - 34 på en annan avdelning. känns bra iaf. men måste söka jobb till hösten för efter det så vet inte ngn själ vad som händer :S det e lite segt, men får ta de som de komer o ja vet att de kommer lösa sig iaf =) som alltid haha. bara man ligger i ordentligt så blir allting bra bra bra bra bra bra.

det är så mycket att göra på jobbet att jag är heeeelt slut varje dag. har ju jobbat 8.45 - 19.00 varje dag. idag blev allt klart tidiagre så kunde smita hem lite tidiagre. nice nice.

Har massa stämplar på axeln, för niklas som sitter bakom mig tycker det är jättekul att stämla "home delivery" stämplar på mig och måla fina streck med läckpenna. hahaha.. " hey, have you met mr funny's cousin?? - Not funny" hahah


ne ska göra ngt vettigt.


köss haaaaaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback