A lovestory

Jag gör nånting som man absolut inte ska göra, och det är att tänka tillbaka och undra vad man gjorde för fel eller vad man kunde ha gjort annorlunda. men jag kommer alltid fram till samma sak, och det är att jag faktiskt inte gjorde något fel! det enda jag faktiskt bara ville var att känna att du brydde dig om mig och att du skulle lyssna när jag ville prata om saker som jag tyckte var jobbiga. Det är faktiskt sånt en pojkvän ska göra.

I början, asså jag kan inte ens förklara i ord hur underbar du var, och hur underbart vi hade det tillsammans. Det kändes helt overkligt och jag kunde knappt fatta att du var MIN! Det var inte bara jag som märkte, utan alla runt omkring mig märkte hur mycket du tyckte om mig och hur glad jag faktiskt var att jag träffat dig! Dag in och dag ut så gjorde du allt för mig, jag behövde inte ens säga nånting eller be om nånting utan du visste redan vad jag tänkte, och du ställde upp i vått och torrt.

Men så en dag, alltså seriöst, så som jag ser det så var det över en natt, kanske 2 nätter som allting vände. den jag blev kär i, han fanns inte mer. Som om det blev omvända roller på något sätt.
Jag visste inte hur jag skulle nå fram till dig och allting blev bara fel. jag blev en person som jag inte ville vara. och jag är en sån person som inte kan hålla mig utan jag måste säga vad jag känner och när jag gör det så vill jag ha respons och vill veta vad den andra personen tycker eller känner. men du liksom bara hängde med i det jag sa och lovade att inte göra så igen och att allt skulle bli bra igen. Jag väntade och väntade på att du skulle komma tillbaka, du hade ju sagt att du aldrig skulle ändra på dig, och att det var sån du var. vi sa båda två att vi aldrig kommer bråka och allt var verkligen helt otroligt! som en dröm som blev till verklighet. jag har alltid bara träffat killar som är idioter och som behandlar mig dåligt, och jag tänkte att åh, äntligen har jag träffat en kille som verkligen är bra på riktigt! som aldrig skulle såra mig.
Men såklart så var det bara tomma ord från din sida, som hos alla andra.

Det blev inte bättre, och jag blev bara mer och mer rädd för att förlora dig, men så tänkte jag ibland att vad är det jag förlorar? Vi träffas knappt längre och när vi gör det så är det inte bra. Men jag visste att du fanns där nåonstans och jag fortsatta vänta och fortsatte att kämpa för att allt skulle bli bra igen.

Allt jag gjorde och allt jag sa, var endast för att jag inte skulle förlora dig, men det funkade inte och jag förlorade dig tillslut. Och den dagen, jag sa till mig själv att jag ska aldrig mer gråta och jag ska inte låta detta förstöra för mig. Jag ska fortsätta leva mitt liv och inte gräva ner mig. Det gjorde jag också och det kändes riktigt bra.

Nu iaf, allting känns så lätt och bra, du är delvis tillbaka igen men jag vet fortfarande inte hur du tänker, och jag vill inte fråga heller för att då kanske allting blir förstört. Jag är rädd att förlora dig igen, för du är verkligen killen med stort K! Du har varit helt underbar en längre tid nu, men jag kan inte sluta att undra vad som är på väg att hända eller vad det är egentligen vi gör. Pga att allting är så bra nu, så vill jag inte förstöra det genom att prata med dig om det..
Vi har ju pratat om det lite grann, men vi kom liksom inte fram till nånting och du vet precis vad jag är rädd för. Och du är ju rädd för samma sak...

Jag gör ju allt för dig, och jag gör det med glädje, Jag vill inget hellre än att du ska vara glad och att du ska vara lycklig med mig. Det finns ingenting jag inte kan tänka mig att göra för dig, eller med dig! Och jag vet att du gör allting för mig också, det är det som känns så bra, som i Lördags till exempel, jag tror inte du förstår hur mycket det betydde för mig att du brydde dig så jävla mycket när jag mådde dåligt och det gjorde att jag alltid kommer veta att du finns där när jag verkligen skulle behöva dig. 

Allting känns så bra nu och jag vill inte att det ska förändras, så länge vi är glada båda två och trivs i varandras sällskap så ser jag ingen anledning till att saker och ting ska ändras, bara så att du vet det!


Om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback