asså förlåt haha

Jag är är verkligen inte en sån person, jag är helt och hållet nöjd med hur jag ser ut, typ  ;P haha

Men man har vissa dagar där man känner sig skit snygg, eller skit ful.


Idag har jag en dag där jag faktiskt känner mig tjock  och uppsvälld!! ååh får panik nästan!
Anledningen är nog att pga att jag inte har några rena kläder typ, fick jag ta på mig ett par jeans,som inte är jätte nya men jätte snygga och jag älskade dom förr. men nu när jag tog på mig dom känner jag mig bara tjock. kanske för att knappen e borta och jag får använda mig utav hårbands varianten :P

men vet ni vad? Skit i det. nu ska ja dra. haaaaaaaaaaaaade götttttttttttt haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




someone made me whole again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback