Fredag = slappdag :)

Skönt att det äntligen är fredag, men jag ska faktiskt inte göra ngt speciellt. :)
Är på jobbet nu och slutar om en stund, lovisa kommer och hämtar mig så ska vi åka till Ikea och sen ska hon köra hem mig plus hämta lite saker i mitt förråd, igen hehe.

jag ska iaf ta mig ett glas vin ( eller 2)  haha och tänkte faktiskt börja packa lite inför flytten. Ska städa undan och slänga lite skit som jag inte ska ha med mig till den nya  :)

Skönt att veta att jag kommer vakna upp imon och må B R A ! ingen bakfylleångest haha
ska tvätta och städa lite mer imon under dagen, och sedan på kvällen ska jag vara med linda & erika, Dricka lite vin å bara tjöta skit :) Det kommer bli sååå roligt! =)

Känner att jag måste göra något vettigt nu på jobbet, ut å ta en cigg kanske? haha. Det ÄR vettigt!


Får vila upp mig i helgen inför en sjukt lång arbetsvecka, även om den bara är 4 dagar. Långa pass ju.



TJILLEVIPPEEEEEN <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback