gamla inlägg väcker dåliga minnen...

Satt faktiskt och läste gamla inlägg förut.

Asså jag kommer inte ens ihåg hur jävla dåligt jag faktiskt mådde ett tag där.. skrev ju inte allt på bloggen såklart, men jag själv fattade ju precis varje mening vad jag egentligen ville ha sagt, read between the lines...

Tänker fortfarande inte berätta varför eller så , mina närmaste vet ju dock en del av det´.

Iaf det jag ville ha sagt är iaf att jag ska börja uppskatta hur mitt liv är idag och att jag har det så jävla bra. Egentligen bättre än alla andra, asså menar inget illa men jag tror inte att jag uppskattar riktigt vad folk gör för mig eller att jag uppskattar vad jag faktiskt har lyckats göra för mig själv på bara ett par år.

om jag jämför hur mitt liv var då! så vet jag att det kan nästan inte bli bättre än vad det är nu!

för en gångs skull känner jag mig faktiskt lycklig! och det är första gången jag faktiskt säger det och menar det!! <3



tack allihopa för att ni finns i mitt liv, och dom allra speciella, ni vet precissssssss vilka ni är, så känn er träffade! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback