i can get you what you want! <3

Fick bara en känsla nyss att va skönt det är för en gångs skull att bara var själv, ensam!
Satt och tog en cigg och ett glas vin samt tänkte på glada saker, och kände verklgen hur fucking nöjd jag är med allt! Finns inget i mitt liv just nu som jag skulle vilja ändra på :)

Det enda jag längtar efter är att få flytta in i min nya lägenhet men det är egentligen ingen brådska för jag har en super fin lägenhet redan som jag trivs i. bara att den är lite liten och jag betalar ett sjukt överpris enligt min mening, och alla andras :P

Men det är bara 2 veckor kvar tills jag flyttar!!! :) cant waaaait!

måste göra mig ordning nu till go musik innan jag ska sticka bort till Linda & Erika =) Får se vart kvällen bär oss...

har en sjuk mensverk bara så att jag snart avlider, har aldrig haft det en enda gång inna. det är sant!!! Så nu vet jag hur det känns och jag lider med alla som har det jobbigt angående det där!! Hoppas bara det går över snart! :( buhuu


i love you and thats all i really knooooow ... la la la laaaaa :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback