Jag ska aldrig mer dricka sprit!!!!!!!

hallåhallå!

bad update men here it comes! har haft den roligaste helgen på länge faktiskt!

Fredag! Jobbade och åkte sedan till min kusin nathalies student =) Grattis gumman! Är sjukt stolt över dig! <3
Efter detta skulle jag egentligen åka och träffa carro, hade bilen så att jag var nykter och skulle kunna ta mig dit jag nu skulle!

Åkte till mehdis kompis där dom hade lite fest, skulle bara dit en liten stund egentligen men råkade somna och vaknade upp dagen efter! OK att man e full och däckar typ, men nykter och bomsover i en soffa med hög musik och människor är inte okej! haha

Så kom Lördagen! Jag Mehdi & johan åkte och käkade på city kebab, nice! Sen hem till mehdi för att tömma ut hans rum på alla saker och lägga det lite varstans haha. Vart bor du nu gubben? i en resväska, bättre än i en påse iaf :P haha ne ja skoja bara! ;)

Sedan blev det sjukt stress, åkte hem till syrran och skulle testa lite kläder inför kvällen, tog på mig en jätte fin klänning som jag har längtat efter att låna, trängde på mig den, för den var lite liten, med tanke på att min syster är mycket smalare än mig! haha men jag tyckte inte den satt så fint på mig! MEN jag fick inte av mig den!!!!! På riktigt. jag slet och drog men det gick verkligen inte. Så att jag var tvungen att ha på mig den ändå! hahaha Mehdi fick DRAAAAA av mig den i dag nu för någon stund sen hahaha kände mig som i ett fängelse typ. haha

Iaf, sedan åkte jag hem till carro en snabbis och sen bar det av hemåt igen för att snabbt hämta lite sprit och sedan åka hem till Elina & Jonas! Sprit, för att systemet tydligen var stängt igår :( Smarta jag fattade inte det. haha

Hade iaf sjukt roligt hemma hos elina. Vi spelade spel å drack å hade oss! :) Så träffade jag faster aron i trappuppgången och hängde med han till hans kompis våningen under elinas! Drack en drink och kedjerökte :D Nice!

iaf, jag va så jävla in i helvete full så att när vi kom till stan så hade jag världens fjortis fylla!!!! därav aldrig mera sprit! Slutade med att jag åkte hem, på nåt sätt, dont remember. Antagligen vagnen för har alla pengar kvar! =) 

Bilder bilder bilder kommer! =)


kösssssssssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback