jobb jobb jobb :D

Skulle ju egentligen bara jobba 2 veckor nu och sedan börja jobba igen vecka 29.
Men nu har dom fixat så att jag jobbar hela nästa vecka också :D 08.45 - 19.00!! i love money! haha

Och dom har skickat en förfrågan att jag ska få jobba resten också fram till och med vecka 28. för börjar på en annan avdelning vecka 29. just nu känns de lite trist för jag trivs så bra där jag e nu! :)
Men det blir nog bra på den andra också :D kul att testa något nytt!



Iaf, nu e jag hemma och ska städa. men får se om ja gör det eller inte haha.
har ju en irene huss film att kolla på.

Plus att Lovisa kommer om ett tag för att hämta sina saker i mitt förråd, hon håller på att flytta in i sin nya lägenhet :D
Så kanske jag ska träffa Onur&Poyan sen, dom skulle hyra film och frågade om ja ville komma dit. Så får se vart jag tar vägen! haha

Jag är otroligt hungrig nu, har inte ätit sen 11 så måste ätaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! =)

see ya i dont wanna be ya (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback