Juni = sommar

VART ÄR SOLEN ? Det är juni och det är pissväder! blir megadeprimerad av detta kalla rusiga regniga vädrret!!!


Idag blir det bio :) Jag och mehdi ska gå och se "i love you man" . Hoppas den är bra! :) Det var komedi som stog på schemat idag så att, ingen terminator-salvation denna gången heller :) hehe


igår kom ju skattepengarna :) whooop! så att då blev det lyx med tacos och hya film. hyrde i taket lyser stjärnorna, var inte lika bra som jag trodde, men helt OK. Har ju läst boken så det kan vara därför. har inte lärt mig än, att man får välja, antingen se boken, eller kolla filmen :) mehdi fick också välja en film, eftersom att jag valde en " tjej-film" men den filmen han valde var urtrist och jätte dålig. la inte ens på minnet vad den hette. handlade om bilar iaf :P Vi trodde dock att den skulle vara typ som fast and the furious - tokyo drift. men icke.

Är på jobbet nu och hoppas bara att sista rushen kommer nuuuuuuu så att jag hinner med bussen som går 20 i.... känns just nu omöjligt, men håller hoppet uppe! kuaack! (haha, ni vet, "gör som grodan, lev på hoppet" ;P )

ciao bellas & bellos(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback