Lägenhet =)

Jag har fått en ny lägenhet :) så jävla nice.

Nu har jag en 1:a på 39 kvm. Jätte fin verkligen men den e ganska dyr :S
Har iaf fått en 2:a på 59 kvm. med balkong =) med lite billigare hyra. Sjukt nice! Inflytning redan 1 juli. Så måste bli av med denna lägenheten jag så fort som möjligt! Någon som är intresserad så hojta till!!!???? :D




Det bästa med allt är att den håller på att renoveras, så jag får välja tapeter osv helt själv :D det är nice! Slipper jag tänka på det sen om det inte skulle vara som jag vill :P

Så nu har jag redan börjat städa ordning i lägenheten, ifall det är någon som ska komma och kolla på den! :)

wohooooo är sjukt glad =)

Kommentarer
Postat av: Malin

WOHOOOO :D synd att jag inte är hemma när du flyttar.. men du får ju vänta med inflyttningsfesten tills jag kommer hem mohaha :P



PAAAAAAAAARTY PÅ LÖÖÖÖÖRDAG <3

2009-06-04 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback