Liseberg!

Hej allihop!

Var på Liseberg igår efter jobbet med Mehdi och kamil :) Det var sjukt roligt och jag har inte varit på liseberg på flera år för att åka attraktionerna. :D

Vi åkte dock inte jätte mycket, med det blev ändå Bergochdalbanan, Balder, Kanonen & Höjdskräcken :)
Sedan vann vi stjärnvinsten på Kexchoklad :D Så nice! Har ätit hur mycket som helst redan, sitter faktiskt och smaskar på en just nu :)

Som jag sagt innan så är jag faktiskt nöjd över hur jag ser ut! Tycker det är roligt och väga mig haha, men resultatet spelar ingen större roll. För det är inte siffran på vågen som spelar roll, utan det är hur man ser ut och huruvida man är nöjd eller inte! :)

Det är otroligt mycket att göra på jobbet nu så att alla är helt stressade och ingen typ pallar, alla jobba över hela tiden och ingen har tid att prata med varandra. Men ärligt så tycker jag ändå att det är roligt. jag trivs så enormt bra på jobbet! har jag säkert sagt 1000 gånger men jag gör verkligen det. Vecka 29 ska jag byte avdelning, och är inte jätte sugen på det alls! Vill vara där jag är nu, Kan så mycket där nu och är verkligen inne i det, så ska jag byta avd. och sitta för att svara telefon! Vill ju egentligen inte ha ett sånt jobb, men jag visste ju inte då, när jag tog jobbet, vad som skulle hända innan dess! Ville ju bara ha ett jobb. men jag tror, eller jag vet! att det kommer bli jätte bra och jag kommer nog stortrivas där också, det är ju bara en våning upp :P men jag vill ändå stanna på min favorit-produktionssupport! <3 :D

Imorgon ska jag hämta nyckeln till mina nya lägenhet och är sååå nyfiken på hur det blev med tapeterna, jag valde ju bara utifrån en sån där tepetbok, så hoppas innerligt på att det blev lika bra i verkligheten som i min fantasi :D Återstår att se imorgon! :)

Jag har faktiskt inte tid att sitta här egentligen, jag ska bara plocka undan lite här hemma och sedan ta en dusch, och sen lägga mig och kolla på Scary Movie 2 :) jipiii hurraaay! har inte sett den på tvärlänge men hyrde den häromdagen tillsammans med 2 andra filmer. Kommer inte ihåg vad dom hette nu, men har sett den ena av dom innan och den tredje ska jag och Mehdi kolla på när vi får tid och orkar :P man får ha filmerna i en vecka :D så det är Nice!
Tur att jag inte flyttar så långt så att jag kan fortsätta hyra film där, snart borde jag få hyra gratis med tanke på att jag har hyrt 13 filmer, på 2 veckor :D film nörd järnet! :D

Bjuder på en bild på mig och min älsklingsLovisa :D

ha det så bra så hörs vi imorgon hörrni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback