¤ Midsommar ¤

Hej hej alla somriga läsare <3

Är egentligen jätte stressad! Ska åka till Kunsbacka om en liten stund! på midsommarfirande såklart :)
Ska till Eriks föräldrars hus! på en laduård typ där dom har fixat fest i en lada. Med diskolampor o musik o grejjer! Lekar, midsommarstång och allt som hör till! :) Älskar såna här "jippon" :D haha

ska åka med johanna, dagge, Ingrid och fredrik. Så är det folk där som jag tydligen träffat på andra fester osv. Spännande o se vilka :) hehe

Håller på att tvätta nu och ska hoppa in i dushen så komme dom och hämtar mig vid halv 1 ungefär! Så är som sagt stressad, har inte ansrängt mig för 25 öre än sålänge!

Dom har en lastbli där också som man egentligen ska sova i, med madrasser osv. men jag &  Johanna har med oss tält som vi ska sova i :d haha, Så hoppas inte det regnar in om deet nu skulle börja regna! :( det blir nog bra, är ändå inställd på dåligt väder så det blir nog kanoooooners! Hade egentligen tänkt ha på mig klänning, sen ändrade jag mig till kjol. Men just nu tror jag att jag känner för jeans och en snygg topp!

Tar nog mina replay jeans, älskar dom! haha men det finns ingen knapp så jag får köra hårbandsvarianten.
( samma jeans som jag pratade om sist, som jag hade på mig förra Fredagen! ;P )

Gotta gooooo!

Glad midsommar på er allihopa så hörs vi imorgon, då kommer det upp bilder också förhoppningsvis!

" det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback