söndag

Hade en sjukt rolig kväll igår =) jag carro och becka förfestade hos carro och sen mötta vi lovisa inne i stan så gick vi till trädgårn.. träffade huuuuur många som helst som jag kände =) älskar att vara någonstans där man känner massa hehe. Senare kom Onur & co. dit också :) Sen åkte vi på efterfest massa hemma hos emelie i kortedala =) Var full som ett svin haha... men hade as roligt verkligen :P :P

vid 9 typ på morgonen kom mehdi och robban oinbjudna haha Så alla gick tråkigt nog. men jag stannade typ 10 min och sen fick jag sjuts hem :) kunde knappt gåååå haha helt sinnes..

så hade iaf jätte roligt. meeeen nu till det tråkiga!!!! tappade bort min mobil :( jävla skiiiiitttt!!!!!! Känner mig verkligen handlöst fallen utan den :( Orkar verkligen inte mecka me det... så segt. kommer iaf få nytt simkort med samma nr så det e okej. men alla nummer o allt kommer ju försvinna :(( Kommer få köpa en ny mobil o betala 150 kr i månaden till. Så det blir 250 kr i mån för mobilen nu i stället för 100 som jag redan betalar  :( seeeeeeeeegt men måste ju ha en mobil liksom..

väntar på queen sized och på mehdi! men får la se när han tänker dyka upp för har ju som sagt ingen mobil....

först dör min fisk, o sen tappar jag mobilen :( hehe




seeee yaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback