kort sammanfattning av min helg! :)

Midsommar var verkligen jätte roligt och helt underbart :)
Enda jobbiga var bara att jag fick så mycket problem med min astma.. det har fortfarande inte riktigt gått över helt :( Men jag överlever hehe..



Lördagen var jag bara hemma och kollade på TV. Somnade ganska tidigt, var faktiskt nära på att åka till akuten pga astman men jag orkade verkligen inte röra mig plus att jag fick inte tag på ngn som kunde köra mig..

Söndagen iaf så städade jag och tvättade alla kläder och alla sänglakan o badlakan och allt som fanns :) började tillochmed att flyttstäda lite, packade ner lite saker i kartonger osv. Får ju nyckeln redan nu på Fredag så börjar nog flytta in lite smått i helgen så att jag kan ha min inflyttningsfest helgen efter det som planerat =) Längtar såååå mycket att få flytta in där! =)

Sedan på söndag kväll var jag faktiskt i Borås och kollade på elton johns konsert :D:D eller SIR elton john ska man väl säga, han är ju adlig! :P hehe det var ritkigt bra faktiskt om ja ska vara ärlig! :) Det var mysigt också med fint väder o allt sånt där =)

Annars har det bara varit jobb jobb jobb som ut i helvete! men det är så jävla kul så det är ok :D haha
Mitt internet har varit dumt mot mig också så att har inte kunnat uppdatera något över helgen! Men nu är det okej igen och därför kör jag bara en snabb uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna!

Nu ska jag iaf till willys och handla lite mat! Börjar bli riktigt hungrig nu och har planerat att ha med mig mat till jobbet imon.

Sedan blir det tidig läggdags! :) gottttttttt





ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback