vardags-snack :)

Helgen har iaf varit ganska nice :) I fredags åkte jag hem till min moster direkt efter jobbet och grillade och hade det mys :) Jätte trevligt var det! och god mat såklart ;) Efter det träffade jag Onur men jag var nog ganska tråkigt sällskap för jag var otroligt trött efter att ha jobbar ihjäl mig en hel vecka!

På lördagen var jag uppe tidigt och åkte till Fiskebäck med Carro, Becka, emilia, Dea, josse och massa andra som jag egentligen inte känner! med var sjukt nice. Badade och det var sviiiiin kallt så det räckte med ett dopp :)
Efter det bar det iväg till Ale en snabbis och sen käkade vi pizza och började våran kväll :)

Satt på en gräsmatta här i mitt område och drack och hade det mysigt. Jag, Carro, Vivi, Saia, Dea & Josse och sen stack vi ut till trädgårn och festade hela natten lång! Var jätte roligt och träffade massa som jag kände! :) Då är det altid kul, förutom att man är som fullast när man åker hem haha

Söndagen var seg i början, sen åkte jag hem till mamma och fick present till mina nya lägenhet. Sedan bar vi av till Jysk i all hast och köpte utemöbler till min balkong :) Nu är det bara köksbord som saknas sen har jag allt!

Idag hade jag en del planer men eftersom att allt gick åt helvete ska jag packa ner lite kläder och saker i lådor och sedan kanske träffa Linda och glassa lite i solen förhoppningsvis :)

Sprang på Martin på väg hem från jobbet och satt och tjötade lite med han och hans kompis, fan va ja ångrar att jag inte åkte med dom till Näset, känner jag nu när jag sitter här i värmen !! :(
Eddie var här och tog en snabbkaffe(klunkade en mugg på mindre än 1 min. :P ) Sedan blev jag ensam igen :) haha

ska nog ta en kall dusch innan jag börjar grejja! :)

ciaoooooooo

I'm two thousand and 8 and you're so thousand and late!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback