Varför är det så jävla svårt?

Jag känner verkligen att jag orkar inte längre. Varför ska det alltid vara jag som försöker och alltid jag som ska föreslå saker? Måste jag sitta som på nålar för att du ska bli nöjd? Hela den här skiten går mig på nerverna!!

Det verkar inte som att något jag säger går in och allt du säger verkar vara skitsnack. jag hatar när människor säger saker bara för att göra den andra glad. Men det funkar inte riktigt så. Bortförklaring efter bortförklaring och sedan massa jävla äckligt fjäsk! det funkar inte riktigt så heller ska du veta!
Allting är bra och blir bara bättre tänker jag, men ack så fel jag hade, denna gången också.

Men när jag har all fakta på bordet, varför är det så jävla svårt? Det är ju bara till att skita i det men på nåt sätt så är det en omöjlighet och det går inte! går verkligen inte. Mitt hjärta slår för dig men det börjar sluta slå... en förändring eller så är det över. kort och gott hur ont det än gör så finns det ingen annan utväg.

Spelar du bonanza med mig spelar jag bonanza med dig, that's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback