090305

Sitter här nu som vanligt och gör inte mycket alls.. blir inte så mycket inlägg nu när det inte händer så mycket i mitt liv. Står änna still just nu om man säger så...

Sjukt skönt att jag äntligen fått mitt körkort iaf! Och mycket credit till mig för det, tack tack! :)
Jobbar iaf på Schenker nu äntligen :D Som jag längtat tillbaka dit asså!  Trivs som bara det! Underbart att äntligen ha ett jobb som jag typ längtar till :) hehe

Har varit sjuk nu i över en vecka, men är äntligen frisk och kan bete mig som människa igen! =) Har haft feber, förskyld och hostat som fan, hostan e kvar men resten är som bortblåst med det dåliga vädret! Älskar att det är sol och fint! :)

måste kolla på vänner nu! BRB :P haha



maybe i'm too cool for you?
xoxo
        /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback