090313

Frdag den 13onde..igen! Borde nog hålla mig inne idag! haha.. Noooot ! :P
ska strax åka och jobba! :) Och efter det blir det stress, ska hem till Johanna ikväll. Köpte precis en flaska vin, för alla ska ta med sig varsin, och sen ska vi typ smaka av varandra :) Plus att Johanna ska bjuda på 3 rätters middag! :) Kommer nog bli en kanonkväll. Mys, lite lugnt, med fylla och singstar :P Wohoo!

Som vanligt börjar jag stressa i sista sekunden! Ska platta håret, sminka mig, komma på vad jag ska ha på mig för kläder, och allt detta ska jag hinna innan kvart över! :S alltså har jag 30 min. på mig !! Men men.. sätter jag igång nu är det nog inga problem.. Men eftersom att jag inte har några rena kläder, och alla smutskläder ligger som ett stort berg inne på toan, känns det just nu som en omöjlighet. ( jag ska tvätta imon ) är det planerat iaf :P

Uppdaterar med senare! " malin, heej heej " hahaha kommer du ihåg eller?:P

xoxo
        /M

Kommentarer
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: självklart är det okej! :D

Postat av: Malin

Kanske börjar imon vem vet :) hihi

2009-03-14 @ 00:01:17
URL: http://malinmickaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback