090316

Tiden har aldrig gått så fort på jobbet som den gjorde idag! Känns inte ens som jag har vart & jobbat nu när jag sitter här hemma igen! :D Skönt med såna dagar! :) Har ändå fått mycket gjort på jobbet! :)

Just nu kollar jag på How I met your mother, i väntan på Vänner :)

Har inte dammsugit än! :S haha det är ju det jag säger, skjuter upp på allt ALLTID!!!! Men lite credit ska jag ha iaf, för jag har diskat upp och gjort iordning efter middagen igår! :) Annars brukar det också ta 2-3 dagar men nu är det iaf gjort och nu har jag faktiskt lite städmani, ni vet som man kan få ibland att man verkligen känner för att städa! Det är inte ofta, men det händer tro det eller ej :P

Ska bara dricka lite kaffe först :) Kanske ringa en vän och prata lite skit.. ungefär så mina eftermiddagar ser ut! :P hehe

xoxo
       /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback