090319

Idag har tiden igen, gått aldeles för snabbt att jag inte hunnit göra något alls...Fastnade i allt annat imorse, så jag var tvungen att fjäska lite för Mehdi så körde han mig till jobbet :) Så snäll han är haha..

Jag ska nog sätta på lite musik och städa! :) Då blir jag nog trött tills det är sovdags :) Jag börjar tidigare imon, för en på jobbet är ledig.. Så jag tänkte börja vid 11 ungefär.. fast då måste jag tydligen ta lunchrast :S Jag äter ju innan jobbet, yoghurt nångång under jobbtid och sedan middag när jag kommer hem. Men vi får la se hur det blir med det hehe :)

Jag får iaf inte inte inte försova mig hehe!! Men det gör jag inte.... inte inte inte.....

Ne, ska städa nu innan jag tappar energin heeeelt! :P

xoxo
        /M


Kommentarer
Postat av: Malin

De e lugnt, ja ringer o kollar om du är vaken imon haha.. jag vaknar ju som sagt av mig själv runt 9 :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback