2055

Är hemma hos morfar nu. Har lagat mat. Makaroner, kött och sås! :) Kollat i gamla fotoalbum och slängt ett öga då & då på antikrundan! Väntar nu på att mina mostrar ska sluta jobba och komma hit! dom kommer väl om en halvtimma ungefär.

Natta kan tydligen inte prata, för hon måste vila sin hals. haha ! :) Asså jag är så otroligt mätt nu att det gör ont i magen typ. Åt mer även fast jag var mätt, bara för det var så gott! haha gillar min egna mat..andras också..fan okej. JAG ÄLSKAR MAT. 

Ska kolla Andra avenyyyyn sen :) wohoo! finally :) det är fan torsdag kväll och jag har fortfarande inte kollat.. Ibland funderar jag på att inte kolla på typ 3 veckor, och sedan när det fjärde programmet kommer, så har jag 4 st. att kolla på, på raken! :) En dunder idé.. men jag vet inte om jag kan hålla mig så länge! :S ääh.. 


Ska se om jag kan hitta nåt att göra nu! :) Så att tiden springer iväg lite! 

Puss puss

xoxo
        /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback