2146

Sitter hemma hos Carro nu med Vivi och kollar på desperate housewifes, men jag längtar som bara den till Christine :) Bästa serien ever :D Skrattar alltid! Hon är så positiv med samtidigt så sjukt blåst! haha.. en serie i min smak! :)

Imon ska jag nog iaf sola innan jobbet.. Carro börjar ju som sagt jobba klockan 8 och vivi börjar skolan klockan 12. Så då har jag massor av tid innan jag börjar jobba! :) Behöver bli lite brun nu innan jag blir helt genomskinlig haha! :)

Pratade med Malin idag och blev ännu mer sugen på Dalsland ;) haha! Hoppas det är fint och solit i Maj så att vi kan åka dit, måste det innan hon drar till Magaluf på sin bartenderutbildning! Btw, hon har också en blogg, som hon delar med sin syster. 
duplex.blogg.se ! Så kika in där. Nu ska jag be henne länka till min blogg i ett inlägg haha :) rätt ska vara rätt! :)

back to desperate!




xoxo
         /M

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi vad söt du är! Klart jag ska länka till dig nästa gång ja skriver ett inlägg! Pusspuss



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback