btw

jag vaknade typ tillochfrån hela morgon för min mobil ringde typ i ett!!! jag orkade inte svara haha, men iaf, så jag halv sov typ, och då började det där ni vet när man drömmer fast man är medveten om att man gör det och kan typ "styra" vad som ska hända, men i detta fallet så varje gång jag drömde något, så tänkte jag för mig själv att, "nej detta händer inte och har inte hänt, släpp det nu för att det är bara en dröm" och det funkade faktiskt, drömde massa konstoga saker som jag typ "önskar" ska hända, så blev jag glad, och för att inte bli besviken så blev jag arg på själv och glömde det typ..

Men igår iaf, så pratade jag med en person på msn, som sa att han skulle komma hit för han skulle inte heller göra något speciellt, så ja ba a visst, så sa han ring om en halvtimma för han kan inte ringa, så gjorde jag det, så sa han att han skulle komma men att ja skulle ringa om en stund, så jag gick till kvillebiljarden och ringde när jag var där, men såklart så svarade han inte.. och då fick jag flashbacks att det är så här han alltid gör, därmed anledningen till att vi inte är med varandra längre.. pratade med han idag och såklart hade han somnat som vanligt, och jag tror inte att han fattar riktigt hur han får mig att känna när det blir såhär, okeej det var inte hela världen igår för jag umgicks med mina vänner och gick sedan hem och sov, men själva grejen, det är en princip sak. Och han får mig att känna mig så dum, att hans äger ring om en stund å sen inte svarar. hatar hatar hatar att det blir så. ändå är jag så dum att jag verkligen bryr mig när jag egentligen borde skita i det. men det tar såklart på krafterna. Och när jag väl pratar med honom så spelar jag "cool" typ och låtsas att jag inte bryr mig när jag egentligen inte ens borde prata med honom.....

var bara tvungen att säga det haha! :) Iaf, jag har städat sönder här hemma nu.. är inte riktigt klar, men tog en paus hehe.. ska nog äta lite thairester, eller ska jag laga mat ? funderar på tacobiffar :P så kan jag ha med mig till jobbet imon också.. ska ringa Johanna och kolla om hon har med sig mat imon eller om hon ska äta ute, jag har inte råd att äta ute faktiskt, måste ju spara pengar till nästa månad då jag får lön som räcker exakt till hyran, endast typ. kanse lite över men inte som jag kommer klara mig en hel månad på..

Så, so long suckers så ska jag göra lite nytta :P

xoxo
        M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback