Do you believe in love after love?

Åter igen dålig uppdatering, ber om ursäkt :)

Men iaf, klockan är nu kvart över 9, och jag har varit uppe sen klockan 8 typ! :) Undrar bara vad jag ska göra nu fram tills jag börjar jobba, det är därför jag iaf sover till klockan 10 om dagarna, fast jag skulle kunna ta tummen ur röven och städa lite :P Iaf plocka ordning efter maten jag lagade igår!

Ingen har väl missat att det var löning igår :D Så jag och syrran åkte och storandlade, varsin kundvagn hade vi fulla med mat, handlade för flera hundra var! Så nu är kyl, frys & skafferi fuuuullt med mat :D as bra..

Så igår fick jag för mig att laga något speciellt, så det blev:

Skivad potatis på plåt, med lök & Champinjoner.
Baconlindad kycklig file med färskost & soltorkade tomater.
Till detta skulle det vara tsatsiki men vette fan hur man gör så jag tog gräddfil och blandade i feta ost, rivna morötter, lite krydda och oljan från soltorkade tomater-burken :)


Så otroligt gott.. Mehdi fick också äta lite när han hämtade mig.. Måste ju dela med mig när det är så sjukt god mat :)

Så nu har jag fryst in hela 3 portioner :) har middag i 3 dagar och det är ju as bra :P

xoxo
        /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback