Fredagen den 27e

Jobbade igår och var as trött egentligen hehe men ändå satt jag hemma med vivi, carro, becka och emilia och drack lite vin, sedan åkte jag carro & becka in till stan.. gick te ngn pub och satt där å drack lite :D

Det var faktiskt riktigt roligt, förutom att det var en gubbe som spillde ut hela sin öl på becka! äcklig va han också :S hehe

Efter detta kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg vad som hände riktigt haha, köpte kontant kort och då var klockan halv 4, så jag åkte hem och sov! Vaknade typ vid 4 tiden idag! fy fan... hade velat städa o massa massa massa saker...

Iaf, nu ska jag gå och äta thaimat med vivi & jerry.. orkad verkligen inte ställa mig och laga mat, Jerrys bror ska spela ikväll, så vi ska nog gå dit och kolla en stund :) Sen blir det öl med Martin o co, inne i stan :D

Kommer bli niiiiice hehe

xoxo
        /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback