Fyra!

Blev utmanad av Malin, duplex.blogg.se!

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

  1. Ålderdomshem
  2. Kundtjänst på Schenker 
  3. Café 
  4. It-support på Volvo

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

  1. The Holiday 
  2. Scary movie 1 & 2 
  3. Bridget jones dagbok 1 & 2 
  4. Sex and the city - the movie

3) Fyra städer jag har bott i:

  1. Göteborg (Kärra, Torslanda, Eriksberg, Eketrägatan och Vågmästare)
  2. -
  3. -
     

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

  1. The Hills
  2. One tree hill 
  3. Desperate housewifes 
  4. Sex and the city
     


5) Fyra ställen jag vill åka till:

  1. Thailand 
  2. Kina 
  3. Partyställen i Europa ;) 
  4. Brasilien
     

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

  1. Facebook
  2. Hotmail
  3. Nattstad 
  4. duplex.blogg.se :)

7) Fyra favoriträtter:

  1. Kött, potatis, brunsås och lingon :P
  2. Grillat
  3. pasta, ha ha 
  4. Skräpmat

8) Fyra ställen där jag trivs:

  1. Hemma
  2. På jobbet 
  3. Utomlands 
  4. I min säng

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna

Utmanar dom som vill :)


Kommentarer
Postat av: Eddie

haha, vafan. ligger inte pasta först på listan? HAHA! :) Hoppas du mår fint tjejen!!! kram!

Postat av: Anonym



2009-03-17 @ 19:00:12
URL: http://jennielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback