god morgon!!

Blir så trött på mig själv att jag inte vaknar tidigare! Gick upp för en liten stund sen och är fortfarande astrött :S
Jag hade velat gå upp typ halv 10, satt på kaffe, äta frukost, gå och sola, städa lite, prata telefon kanske och sedan göra mig ordning och åka till jobbet då jag börjar klockan 2. Men neej, nu har jag exakt 1 timma på mig innan jag måste gå till bussen. skit också!

Iaf, som sagt Carro fyller år idag, och efter jobbet ska hon på bio och sedan ska jag hem till henne och sova där. Jag kollade aldrig på filmen igår som jag hade tänkt, så jag tar med mig den till henne.. Hoppas på att jag vaknar tidigare imon när jag är hos henne, jag vaknar alltid tidigt när jag sover hos andra.. Hon börjar ju jobba klockan 8 så jag får vara kvar och fortsätta lära känna hennes 2 katter! :) Tror dom börjar gilla mig mer och mer, och ärligt talat så börjar jag gilla dom också faktiskt ! :)

Men nu blir det kaffe och så ska jag göra mig ordning. Får se vad jag kan hitta att ta på mig för kläder med tanke på att det var skit längesen jag tvättade nu... Som sagt, eftersom att jag sover så himlans länge så hinner jag inte tvätta!

I will never be your stepping stone...


xoxo
         /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback