Härlig Söndag! :)

Det är såå fint soligt väder idag! :D Helt underbar verkligen! :) Sýnd bara att man sitter inomhus :S Ska dammsuga efter att min snälla syster var här igår och städade! Hon diskade, gjorde rent alla köksluckorna, ordning på toaletten, fixade mina kläder! :D:D Himla snällt :) Så nu är det bara upp till mig att dammsuga och tvätta golven så det ska jag göra aldeles strax :P hehe

Igår var jag hemma hos Elina & Jonas på inflyttningsfest! Det var trevligt! :) Drack inte igår faktiskt, så jag hade bilen och åkte hem vid 11-tiden! :) 

Idag har jag absolut inte gjort något vettigt över huvudtaget! Ska åka hem till pappa och lämna bilen och tar nog en sväng förbi lilla Andreas, har lite kläder som är tänkt att han ska få! :) Får passa på att åka dit nu när jag ändå har bil och ska till Torslanda! :) 

Så blir det dammsugning efter det! Jag har en tendens att skjuta upp på saker! Har gjort i hela mitt liv och kommer antagligen alltid göra det också! Fast det är en obeskrivlig känsla när det är gjort! Så förstår ändå inte varför jag inte bara göra saker med en gång! :P Fast så är det nog för alla hehe

Ska öppna fönstret nu för att få ta lite del av det fina vädret iaf :P


When the sun shine, we shine together, Told you I'll be here forever, said I'll allways be your friend! 


xoxo
        /M

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du dammsugit än? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback