Ibland undrar man.... :)

Asså alla gör väl misstag iblan? eller? haha

Så igår kväll skulle jag åka hem till mamma för att lämna tillbaka bilen, så hade hon sagt att jag skulle ställa bilen i garaget och sedan smyga upp och lämna bilnyckeln. Ok, tänkte jag.

Så jag kommer åkande, kör in i garaget, som för övrgigt är felplanerat och trångt som in i helvete och jag haaaatar att kör ut därifrån om inte mer att köra in. Iaf, så ska jag parkera, och det är bilar på vardera sida + cyklar så jag kunde verkligen inte klara av det, inte för att skryta men jag är grymm på att perkera :P Men denna gången fick jag bara inte till det.

Mehdi står utanför, så jag ska gå ut och hämta honom för att hjälpa mig.. tänkt och gjort. MEN precis när jag kommit ut från garaget och dörren stängts bakom mig, kommer jag på att jag glömt nyckeln INNE I BILEN! som står snett mitt inne i parkeringhuset och blockar allt & alla.  hahaha klant fan..

Så jag får ändå väcka mamma, ringer henne och ska förklara vad som hänt och att jag måste låna nykeln, men stressad som jag är och trätt som hon är (zombie ? ) Så tar det en stund innan vi förstår varandra och jag får nykeln och allt löser sig :) och nu säger mamma att nästa gång ska jag smyyyyga in som vi sagt innan... :)

haha så när jag ska lämna tillbaka nyklarna så kan jag inte hålla mig att ropa, " heej dåå tack för lånet" haha..

Nästa gång ställer jag nog bilen ute på parkeringen i stället. så slipper jag mecka med sånt här jobbigt :)



Nu blir det frukost´+ städning :D

xoxo
       /M

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra på att parkera?! Hmm vettifan dö...minns du när jag o jennie var med o du skulle parkera i ditt parkeringshus hmm inte så lyckat kanske hahahah :D

2009-03-26 @ 11:50:57
Postat av: Mickan

shut uuuup ;) Jag e grymm som fan faktiskt..haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback