jobbelijobb

Åh, en timma kvar på jobbet, har jobbat sen klockan 9 imorse. Men just nu har jag verkligen intenting att göra. Sitter och väntar på Ingela som ska komma hit med lite kvittenser osv. till mig. Så efter det kanske jag kan gå, tidigare då alltså, men frågan är om det är värt det, får ju pengar för at vara här liksom.

Har haft hur mycket som helst att tänka på idag! Aja, ny avdeling, nya arbetskamrater, samma uppgifter dock, men ändå. Det har varit en bra bra bra dag idag! :)

Jag vill gå ut och röka egentligen. men dom har ju låst överallt. man kommer ut, men sen kommer man inte in igen. sjukt jag vet... men jag undrar om det går att komma in om man har passerkort? jag har inte med mig mitt idag tyvärr, glömde. så ja vettefan. hade nog inte vågat testa ändå ifall att det inte skulle fungera hehe..

Hoppas Ingela kommer snart så att jag kan slappna av och inte behöva hålla ögon och öron öppna mot dörren hela tiden ifall att det skulle knacka. så jag inte missar det menar jag...

ajja. see ya later

xoxo
        /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback