Katthår

jag har katthår lverallt nu! på kläder och i håret, jag har nog inbillat mig att jag inte är allergisk mot katter, men när jag väl sover över hos carro märker jag att det kliar överallt och det är jätte jobbigt! så jag var tvungen att åka hem innan jobbet för att dusha av mig lite!

Det var mysigt igår iaf! vi kollade på tv, pratade och sedan la vi oss och sov, och jag var inte jätte trött så jag ville kolla på tv, men jag fick ine ha ljudet på och dom klagade lite över att jag var tvungen att kolla på tv. Så efter en sund stängde jag av ändå, och försökte verkligen smna, var vaken ett tag men sen måste jag ha somnat för jag kommer inte ihåg mer sen haha ! :P

nu sitter jag här iaf, som vanligt har jag ine gjrt något vettigt idag och kommer nu behöva stressa igen! j'vla skit fan, när ska jag lära mig?????

Ikväll ska jag fortsätta med min städning och sen blir det film!

min mormor är bortrest hela veckan, så min morfar är ensam hemma, min moster ska typ bo där i veckan, men imon jobbar hon till klockan 10, så jag och min syster tänkte åka dit efter jobbet och laga lite middag osv! :) Det är inte ofta jag är och hälsar på släkten längre.. har aldrig tid :( Men nu när jag har körkort så har det dock blivit lite mer! jag är way to lazy för att ta bussen haha..

ajja, måste skynda mig nu! vi hörs ikväll!

puss och kram

xoxo
      /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback