Min helg i en kort historia :)

Jobbade fredag 11-18! Var partysugen som aldrig förr, men inget utgång eller alkohol blev det! :(
Jag hade förslag på att hyra Scary movie 1,2 & 3 men det var absolut ingen annan som ville det!! Så det var planerad guitar hero kväll hemma hos mig istället. Vivi & Kicki kom hem till mig så åt jag pizza som jag inte gjort på verkligen överdrivet länge så det var himmelskt asså haha! :)

Efter ett tag kom Eddie hit också så jag Vivi & Kicki satt och hade tjejsnack och Eddie lyssnde glatt haha

På lördagen så var jag uppe relativt tidigt, hade planerat att städa och tvätta men så blev den inte! Pappa kom hit med flyttlådor med gamla kläder och godsedjur å lite leksaker som stått i hans garage, men dom kunde inte stå där längre för dom håller på att renovera om köket så dom behövde den platsen :( Så nu står dom mitt på golvet i min lägenhet och är jobbigt i vägen!! iaf, sedan körde jag hem pappa och lånade hans bil. Jag åkte hem till min moster och satt å tjöta lite å sen åkte jag och min kusin Nathalie till backaplan. Jag köpte ett par skor och en packe strumpor eftersom att jag inte hade några rena, då jag inte tvättade som jag skulle hehe. Sen åkte jag tillbaka till min moster och fick middag :) Då hade min syster kommit dit också så vi satt jag pratade lite.

Sedan agerade jag chaufför. Körde först hem syrran, sen körde jag min moster till Torslanda, sen Natta till Linné och sedan hämtade jag Carro, sen åkte vi till Majorna och hämta Jennie. Sen ställde jag bilen och började dricka:D

Jag Carro & Jennie åkte sen till Eriksberg och mötte Camilla och Chrille..vi satt där å drack lite öl osv. Blev jätte full haha.. men det var massa problem där som vi inte ska ta upp här, lite måste man hålla för sig själv och inte lämna ut på internet.  Sen skulle jag & Carro gå ut på krogen, men när vi väl kom till stan ångrade vi oss så jag åkte hem istället.

Sov gott som en gris till en viss person ringde på och ville sova haha..

Söndagen var slapp, sov jääääättelänge o köpte pizza igen! :S Åt lite grann av den och sedan stack jag och gick på självförsvarsgrejjs med vivi & Sofia.. det var faktiskt ganska roligt. haha... så nu kan jag försvara mig ifall jag skulle bli attakerad av ngn stor biffig man som vill mig illa.

Jag bor inte i det bästa området om man säger så, men har polisstationen precis över gatan så är ganska trygg ändå! =)


åkte hem till pappa för att lämna bilen och blev bjuden på middag. Stek och potatis med brunsås och lingon. Min favvo :)

Kollade på film på kvällen och somnade gott efter det! :)

Det var min helg iaf!! :)

xoxo
       /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback