Något jippo? men vad?

Det är såhär, att i min svale, precis mittemot dörren till min lägenhet så har vi ett typ "upphållsrum" som man kan låna om man ska göra något men jag vet inte vad (!?) Iaf, sen igår eftermiddag har det varit massa folk där, jag har inte sett in, så vet inte vad som händer, jag hör röster och har sett folk gå in och ut.. Det går 1 sladd från den dörren, genom korridoren, in i en av lägenheterna 2 dörrar från mig... 

Inget speciellt antagligen, men jag som är nyfiken i en strut, vill verkligen veta vad det är dom gör därinne ! haha 

Har funderat lite, kanske dom har LAN, eller så kanske dom kollar på matchen, för när jag gick ut förut vid 12 tiden, så var dom fortfarande kvar!! Asså jag vill verkligen veta! haha... fan blir så frustrerad... 

Kanske om jag vågar fråga ngn om jag ser nån komma ut därifrån samtidigt som mig.. :P hoppas haha

xoxo
       /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback