NiondeMarsTvåtusenNio

Åh jag e så dålig på att uppdatera bloggen asså! Men det finns en anledning.. Jag skrev alltid förut när jag var på jobbet plus att det hände lite mer förut också.. Men jag LOVAR att jag ska skärpa mig nu. Jag älskar ju att skriva av mig så jag förstår inte riktigt varför jag inte gör det oftare ändå... jag är ju hemma så otroligt mycket ensam nu när det är slut mellan mig & Mehdi också :( haha...

Det tog slut på alla hjärtans dag faktiskt.. Det togs lite hårt och var lite jobbigt men nu känns det verkligen bra! Vi är ju inte ovänner eller nåt så vi träffas lite då och då och pratar ganska mycket i telefon o så.. Så vi är ju vänner ändå :)

Idag iaf sov jag till typ halv 12 och började jobba klockan 2! Så såg jag sedan att jag fått SMS från min chef att det är en som var sjuk så om jag hade  velat att jag kunnat komma in och börja tidigare, och jag vill verkligen det för vill jobba så mkt som möjligt.. men tyvärr så såg jag det för sent :(

Slutade klockan 6 så åkte jag hem så kom Lovisa hit å drack lite kaffe och så uppdaterade vi lite vad som hänt för hon har varit i Norge och jobbat i över en vecka!  Hon har varit lite saknad faktiskt hehe

Men nu har jag iaf städat som fan hemma! Det såg ut som en bomb hade slått ner här hemma. men det är för att jag varit sjuk och jobbar lite konstiga tider! Finns ingen ursäkt med det är faktiskt så det har varit haha :)

Ska kolla på film nu, var hemma hos pappa igår på middag så jag lånade en film. Tropic thunder, vet inte vad den heter på svenska, men det är den filmen med ben stiller, jack black o co. när dom ska spela in en film i djungeln, något såntdära. Hört att den är lite smårolig men lite sjuk, å sjuka filmer går alltid hem hos mig haha :)

såååå soooo looong buddiiiies

xoxo
       / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback