RIP 3-Abonnemang

Från och med nu har jag inte abonnemang längre utan bara comviq.. Känns bra ekonomiskt men känns såååå jobbigt att inte kunna ringa vem jag vill, när jag vill och hur jag vill :(

Fast när jag har fått fast jobb och fast lön kommer jag nog skaffa något abonnemang hos comviq istället, och lära mig att ringa mindre hehe ! :) Fast nästan alla mina kompisar har ju comviq så det är ju inte heeela världen, får väl be dom som inte har det ringa upp... men det känns lite jobbigt.. Jag vet ju hur det är när folk ringer en signal till mig så får jag ringa upp eller liknande..

Men nu har jag bråttom som vanligt att göra mig ordning hehe :)

men jag uppdaterar lite innan jag sticker :)

xoxo
       /M

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara att ringa en signal så ringer jag upp :)

Postat av: Mickan

ja vet ja vet :) haha

2009-03-26 @ 09:34:40
URL: http://mickluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback