run out of time

Jag e så sjukt trött nu asså. kan knappt hålla uppe ögonen.. men jag vet att om jag somnar nu så kommer jag vakna igen om några timmar och inte kunna somna om, så försöker hålla mig vaken ett tag till!! 1 timma iaf..

Det var faktiskt riktigt roligt på jobbet idag.. " en sån person som fick spela sten i tetaern när man var liten " hahah as roligt för jag kan verkligen se det framför mig :P

Det var egentligen massa saker jag skulle ha gjort idag men palla fan inte nåt av det. imon börjar jag inte förräns kvart över 10 så det är lite skönt..

finns verkligen inget att kolla på tv nu och inget att göra. Kanske ska fortätta läsa min bok, tusen strålande solar, har hört att den är skit bra, men jag har bara inte haft tid att läsa den, har börjat typ 4-5 gånger men varje gång jag ska fortsätta så måste jag börja om för jag kommer inte ihåg vad jag har läst.

Ska nog ge lite boktips i nästa inlägg. Fast kommer ta recensioner från Internet :)

xoxo
        /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback