så jävla gött! :)

Är sååååå otroligt glad idag! Som sagt så löser sig allt för mig nu! och jag ljuger inte när jag säger ALLT!

Jag har ju bara jobb på Schenker tillochmed mars ut, men fick reda på idag att jag kommer få fortsatt jobb där och att jag ska flytta från avdelningen jag är på nu, till första våningen där Johanna sitter! Kommer inte jobba med henne som jag har gjort innan men vi kommer sitta på samma avdelning och det kommer bli sååå otroligt roligt. Jag vet inte hur det blir med mina tider, om dom blir utökta eller inte, men jag hoppas det iaf! just nu jobbar jag ju bara 50% där..

Missade bussen imorse fan, men den var faktiskt lite tidig.. så jag ringde min chef och sa att jag kommer lite försent idag. Men jag kom knappt 5 min. sent. :) Så det var inte så farligt men jag blev helt stressad hehe! Det är väl OK att sånt här händer en gång.. Så i fortsättningen ska jag vara ute i bättre tid, som jag brukar när jag ska jobba.. så hinner jag tillochmed ta en cigg med Johanna innan jag jobbar!

Fan va livet leker för mig just nu! :) :)

xoxo
          /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback