Saturday & Sunday :)

Var på Marstrand igår som sagt... det var trevligt & mysigt men kallt :( Var inte där sålänge.. men det var riktigt skönt att komma ut lite iaf :)

Åkte direkt hem till mamma och käkade middag och sen raka vägen till Emelie & Mette, vi hade inget speciellt att göra så vi åkte runt överallt typ och träffade lite folk och var hemma hos mig en stund.. Sen körde jag hem dom och åkte hem till Mehdi och sov, passade på och slänga in en tvätt hehe :P

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ätit potatismos, stekt ägg & knäckemacka med ost på :P
Lämnat bilen.
Tvättat / Tvättar...

ska ta mig ett glas vin eller två och somna gött i soffan! Vakna imon bitta vid 7 tiden, lägga mig i sängen och vakna vad 11. dusha, sminka mig, ta på mig nytvättade kläder och åka och jobba! :)

haaooowdie hoooow fella's !

xoxo
       /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback