Shrek the maaan ;)

haha! Ska kolla på Shrek nu, ettan! :) Den är så jävla bra, fast har den bara på engelska tyvärr :S :(

Jobbade idag och åkte direkt hem till mamma efteråt och åt middag. Fläskkotletter med potatis, brunsås och lingon! Som sagt ääääälskar jag den maten! Otroooligt god! :D Efter det kom Mehdi & hans vän Allan och hämtade mig. Jag fick köra :D:D wie wie älskar fan att köra bil :)  Och denna var jätte rolig att köra! :)

Men nu har jag varit hemma en stund och ska lägga mig och som sagt kolla film tills jag somnar. Ska träffa Vivi imon kvart i 1, jag har inte glömt :) Och efter det blir det jobb jobb jobb igen! Det är iaf torsdag imon och sen är det fredag. Veckorna går aldeles för fort! :(

ååååh jävla bajs!!!!!!! Häromdagen gjorde jag ett test på internet, ett livsprognos test angående när länge jag kommer leva. Blev deppig när jag fick svaret och idag fick jag en räkning på 249:- av dom! vafan, jag visste inte det! Ska ALDRIG mer göra om nåt sånt där.... jag har verkligen inte råd att betala det! Får ringa mamma och förklara mig och låna pengar av henne eller nåt.. fan va arg jag e nu! Så gör inte samma misstag som mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu har jag lärt mig en läxa iaf att inte göra varenda "roligt" test som ploppar upp på datorn.. reklam osv. :(

Ne, ska lägga mig nu. filmtaaaajjjm

xoxo
       /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback