söndag kväll!

Är hemma hos min syster nu.
Vi har sjungit singstar och kollat första avsnittet utav mäklarna, det har tydligen börjat om från början igen, är sjukt kul det programmet iaf :)

Okeej, vet inte varför jag skriver "en kille", och "honom", när jag vet att alla vet vem det är jag menar, men det kändes bättre så haha.

Iaf pratade med honom påväg hit, hade inte tänkt säga något men sån som jag är så kan jag absolut inte hålla mig. Jag måste måste säga vad jag tycker. Så jag sa det rätt ut, att jag tänker inte göra en stor sak av detta och det spelar ingen roll, för det var inte så att jag satt och väntade. Men när jag pratade med honom förut vid 2 tiden, så förväntade jag mig en ursäkt. men nej såklart, det fick jag inte utan han sa bara att han somnade och att det var många som försökt få tag i honom, det var inte meningen typ. Och ja sa det att, det är sånt som händer, och att det är okej. (det är egentligen inte okej, men jag sa bara det.) men att jag tyckte han borde be om ursäkt, för det var han som sa att han skulle komma, och när han sen inte svarade, sa jag det till han att: han borde fatta att jag känner mig dum som ringer, och han som inte svarar. det förstog han.

iaf, skit i det nu :)
Jag och syrran va nere på coop och köpte chips och dipp o nu ska vi mumsa i oss det och kolla på en film :)

Så, vi hörs imorgon bitti förhoppningsvis! :P

puss o kram

xoxo
        /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback