Tell me is this fair ?

Hade en lugn lördag igår, vaknade vid 4 tiden :S haha Så gick jag & käkade Thaimat med Vivi & Jerry, och så bromsade jag min karma lite, maten kostade 72:- och jag betalade med en 500-lapp, så fick jag 528 :- tillbaka. Alltså fick jag 100 kr för mkt.. Jag såg det inte med en gång, men jag gick inte tillbaka :S det kanske var menat att detta skulle hända nu när det är massa annat skit som hänt som jag inte ens orkar tänka på, hoppas bara att det löser sig.

Iaf, sen var jag & vivi hemma hos mig och kollade på "dont forget the lyrics" det var en 11årig kille som tävlade, och han vann 350 000 dollar!! helt sjukt men han var jätte söt och sjung jätte bra :D

Efter detta gick vi till Kvillebiljarden för att Jerrys bror skulle spela där.. "de va la gött" var det enda vi fick höra hela kvällen av Jonny som börjat prata världens göteborska haha :) roligt faltiskt, sen spelade jag rally mot jonny och utklassade han rejält :P dock var han så full att han körde fel håll utan att veta om det typ :P såg det när vi helt plötsligt körde förbi varandra åt vardera håll haha..

Men iaf, efter att dom hade spelat drog vi oss hemåt, jag la mig i soffan och kollade på film. D.E.B.S som var på tv. den var helt Ok faktiskt, en sån där Bfilm som alltid kommer på lördagskvällarna, men iaf, efter det sov jag som en stock ;)'

Sov idag tills typ 2, fast egentligen klockan 3 eftersom man ska ställa om till sommartid idag! :)
Nu ska jag iaf städa och sen åka hem till min syster, ska sova hos henne i natt. Vi ska sjunga singstar och hon håller på att försöka lära sig spela gitarr :) hon spelade upp 3 akord i telefonen förut.. hon börjar lära sig iaf, hon sa att hon vill kiunna spela en lars winnerbäck låt haha.. Jag sa att hon kan ju klinka lite på gitarren och sjunga så kanske folk tror att det är rätt :P haha

Jag börjar jobba klockan 9 imon, och är liiiite rädd att jag inte ska vakna. :S så syrran får väcka mig när hon går vid halv 8 hehe..

ajja, måste stäääääääda nu men helt plötsligt har jag 1000 grejjer jag måste göra... nooot :P haha

xoxo
       /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback